Familiekasteel Du Guirland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Familiekasteel Du Guirland

Het kasteel van de familie Du Guirland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Asherah dela Mendoza arriveert

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Asherah dela Mendoza
Kennis van de familie



Aantal berichten : 3
Registration date : 24-09-08

Asherah dela Mendoza arriveert Empty
BerichtOnderwerp: Asherah dela Mendoza arriveert   Asherah dela Mendoza arriveert Icon_minitimewo sep 24 2008, 21:52

Een koets stopte bij het kasteel van familie Van Vlaanderen - Von Asgard.
Ondanks alle drukte in de raadszalen en rechtbank, maakte ze wat tijd vrij voor Krodaxi en Chean.
In haar mooiste jurk stapte Rechter Asherah uit, met hulp van de koetsier.


Ze liep naar de entree en sprak.

Mijn naam is Asherah dela Mendoza. Ik ben hier voor het huwelijk, met een persoonlijke uitnodiging.

Asherah wacht op de reactie van de poortwachter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chean
Mater Familias
Chean


Aantal berichten : 95
Woonplaats : Haarlem, Chean Guirland-Whitefire, Eig. Haarlems Badhuis
Registration date : 20-08-08

Asherah dela Mendoza arriveert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Asherah dela Mendoza arriveert   Asherah dela Mendoza arriveert Icon_minitimewo sep 24 2008, 22:37

Toevallig liep Chean net vlakbij de poort. Ze was de poortwachter tegengekomen die had zich verwond. Tegelijk ging de deurbel. Chean deed de deur open en zag Asherah.

Hey, welkom Aherah op Kasteel van Vlaanderen - vonAsgard! Zo kon je toch nog even er tussen uit bij de Rechtbank? ze kuste haar. Ik ben er vereerd dat je toch gekomen bent, ondanks alle drukte. ze gaf haar een arm en begeleide haar naar de Kapel al wat giebelend over van alles.

Daar gekomen ging Asherah de Kapel in en Chean naar haar kamer achter de Kapel Je familie zal er zo ook wel zijn. Ik mag helaas nog niet binnen . Neem alvast maar plaats in de kapel en tot zo Ashera
Terug naar boven Ga naar beneden
http://whitefire.actieforum.com/index.htm
Asherah dela Mendoza
Kennis van de familie



Aantal berichten : 3
Registration date : 24-09-08

Asherah dela Mendoza arriveert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Asherah dela Mendoza arriveert   Asherah dela Mendoza arriveert Icon_minitimewo sep 24 2008, 22:39

Asherah glimlacht als ze Chean ziet aankomen. Ze ziet er stralend uit en geeft haar een knuffel en kus.
Dan loopt ze met haar mee en loopt naar de kapel toe.


Geniet ervan Chean !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Asherah dela Mendoza arriveert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Asherah dela Mendoza arriveert   Asherah dela Mendoza arriveert Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Asherah dela Mendoza arriveert
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Markie006* arriveert
» Graaf Julius arriveert

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Familiekasteel Du Guirland :: Voorkant :: De poort-
Ga naar: