Familiekasteel Du Guirland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Familiekasteel Du Guirland

Het kasteel van de familie Du Guirland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het huwelijk van Krodaxi & Chean!

Ga naar beneden 
+17
Weetnix
jisvy
Gherwina
Asherah dela Mendoza
niekhzm
Shivaya
Draco Whitefire
sothis
Snoes
giantsquad
Freyavonasgard
Peregrijn
kiodred
Asmachnik
Krodaxi
Graafjojo Whitefire
Chean
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Chean
Mater Familias
Chean


Aantal berichten : 95
Woonplaats : Haarlem, Chean Guirland-Whitefire, Eig. Haarlems Badhuis
Registration date : 20-08-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 25 2008, 15:44

Chean zag dat Giantus weer ging spreken. De muziek zakte rustig weg. Voor haar en Dax het teken. Chean zag wel hoe hij keek naar haar Freya, maar hij herstelde zich goed.
Ze luisterden aandachtig naar het verhaal zo mooi verteld door Giantus. Het klonk zo goed in de prachtige Kapel, wat een mooie akoestiek! Toen vroeg hij hun met een brede zachte glimlach:

Beste Chean en Krodaxi
Ik wil jullie vragen om hier voor het altaar te komen staan, samen met jullie getuigen en elkaar de rechterhand te geven.
Alvorens we dan overgaan tot de huwelijksvoltrekking, wil ik de getuigen de gelegenheid geven om een woordje tot jullie te richten.

Chean wachtte...vrij rustig geworden door de goed zorgen van Giantus en zijn verhaal, zo mooi. Kwam Krodaxi al en haar getuige Snoes? en de getuige van Dax? Zodat ze haar geliefde de rechterhand kon geven......
ze keek rond of ze het wel in de gaten hadden en glimlachte breed naar vele lieve, lieve vrienden en naar Julius Victor(Estorius vader), Asmachnik, de burgermeester en anderen bekenden. Ze dacht fijn dat ze kwamen, en voelde zich al heel gelukkig....toen wenkte naar Snoes en wachte op Krodaxi en zijn getuige...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://whitefire.actieforum.com/index.htm
Freyavonasgard
Familiebestuurslid
Freyavonasgard


Aantal berichten : 74
Leeftijd : 32
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 07-09-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 25 2008, 18:09

Freya hing aan Giants lippen terwijl hij vertelde over hoe God de liefde aan de mensen gaf,
maar ze probeerde dat niet te veel te laten opvallen.
Dan is het tijd voor het hoogtepunt van de viering!
Freya wacht vol ongeduld op de toespraken van de getuigen,
die altijd de moeite waard zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lvdcande.atspace.com
Graafjojo Whitefire
Kennis van de familie



Aantal berichten : 9
Registration date : 24-09-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 26 2008, 15:00

Graafjojo is onder de indruk van het verhaal van Giantsquad.

Nu komt het mooiste gedeelte nog, Graafjojo is benieuwd of dat ook zo mooi zal verlopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Krodaxi
Pater Familias
Krodaxi


Aantal berichten : 157
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 18-08-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 26 2008, 21:43

Krodaxi stapt even na Chean, ook naar voren, en wenkt Niek met hem mee.
Eens aangekomen glimlacht hij naar Giant en daarna naar Chean.
Hij wacht ongeduldig af.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vonasgard.actieforum.com
Snoes
Kennis van de familie
Snoes


Aantal berichten : 78
Registration date : 23-08-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 27 2008, 17:03

Snoes loopt naar voren en gaat voor Chean en Krodaxi staan

Hallo iedereen,

leuk dat jullie er allemaal zijn!

Aangezien ik getuige ben van Chean werd me gedwongen een speech te geven, Razz
al ben ik daar niet zo goed in, wil ik het toch proberen.

Ik vertel eerst wel even over Krodaxi, ten slotte ken ik die eigenlijk iets langer dan Chean.
Krodaxi is een aardig mens, en hij staat voor je klaar, ook als er iets was, wou hij me altijd helpen met oplossen.
Door hem heb ik Chean leren kennen.

Chean is een hulpvaardige en lieve vriendin, ik kan altijd goed met haar praten
en ben natuurlijk hardstikke trots en blij dat ik haar getuige mag zijn!

Ik hoop dat jullie een gelukkig huwelijk hebben Wink
en een super fijne dag, en verder leven samen!

loopt naar Kro en Chean toe en geeft ze een dikke knuffel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chean
Mater Familias
Chean


Aantal berichten : 95
Woonplaats : Haarlem, Chean Guirland-Whitefire, Eig. Haarlems Badhuis
Registration date : 20-08-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 27 2008, 17:43

Chean lacht breed naar Snoes toen ze haar op zich af zag lopen. Ohhh Snoes erg goed gedaan zeg en moedig van je klapte nog blijer in haar handen en nam de knuffel graag in ontvagst. Ze wist hoe moeilijk dit was voor lieve Snoes Smile dank je, lieverd dat je dit wilde doen. Chean keek haar geliefde even erg blij en lief aan...en keek hoe Snoes Dax een omhelzing gaf en nu wachten op Niek, Dax's getuigen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://whitefire.actieforum.com/index.htm
niekhzm
Kennis van de familie



Aantal berichten : 4
Registration date : 24-09-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 27 2008, 18:40

Niekhzm loopt naar voren en gaat voor Chean en Krodaxi staan

Hallo iedereen,

leuk dat jullie er allemaal zijn!

Aangezien ik getuige ben van kordaxi zal ik een speech geven,

Ik ken beide personen als vriendelijke en hartelijke mensen. beide zitten in dezelfde politieke partij als mij, vooral Krodaxi is een goede steun, hij is samen met met de oprichter van deze partij.

Ik hoop dat jullie een gelukkig huwelijk hebben
en een super fijne dag, en verder leven samen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Krodaxi
Pater Familias
Krodaxi


Aantal berichten : 157
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 18-08-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 27 2008, 21:11

Krodaxi glimlacht naar Snoes en Niekhzm.
Wat een prachtige speeches, maar het zijn ook prachtige personen.

Krodaxi ontvangt de knuffel van Snoes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vonasgard.actieforum.com
giantsquad
Kennis van de familie



Aantal berichten : 24
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 21-09-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 27 2008, 22:08

Nadat de getuigen een prachtig en liefdevol woordje tot het bruidspaar hadden gericht, loopt Giantsquad naar het bruidspaar toe. Hij kijkt het ietwat zenuwachtige bruidspaar vriendelijke aan.

Zo beste Chean en Krodaxi, dan gaan we nu over tot het officiele gedeelte. Als de getuige naast jullie willen gaan staan. Geef elkaar de rechterhand en luister goed.

Hij gaat voor ze staan en spreek tegen de bruidegom.

Heer Krodaxi van Vlaanderen, neemt gij Vrouwe Chean Whitefire aan tot uw echtgenote. Belooft gij dat gij haar trouw zult blijven, zult respecteren en koesteren uw hele leven tot de dood u scheidt, met God als uw getuige? Wat is daarop uw antwoord?
Terug naar boven Ga naar beneden
Krodaxi
Pater Familias
Krodaxi


Aantal berichten : 157
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 18-08-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 27 2008, 22:17

Krodaxi luisterd aandachtig naar Giant en antwoord:
Ik wil de man worden van deze prachtige vrouw, die hier nu rechtover me staat.
Ik zal ze liefhebben in goede en kwade dagen.
In de herberg, in ons huisje, overal waar ik haar maar kan liefhebben, zal ik haar liefhebben.
Dus mijn antwoord is duidelijk, ja, dat zweer ik.

Hij glimlacht naar Chean.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vonasgard.actieforum.com
giantsquad
Kennis van de familie



Aantal berichten : 24
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 21-09-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 27 2008, 22:34

Na het met prachtige en ontroerende woorden omkleedde JA van Krodaxi, wendde Giant zich tot Chean en sprak.

Vrouwe Chean Whitefire , neemt gij Heer Krodaxi van Vlaanderen aan tot uw echtgenoot. Belooft gij dat gij hem trouw zult blijven, zult respecteren en koesteren uw hele leven tot de dood u scheidt, met God als uw getuige? Wat is daarop uw antwoord?
Terug naar boven Ga naar beneden
Freyavonasgard
Familiebestuurslid
Freyavonasgard


Aantal berichten : 74
Leeftijd : 32
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 07-09-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 28 2008, 11:21

Freya pinkt even een traantje weg,
zo ontroerd is ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lvdcande.atspace.com
Krodaxi
Pater Familias
Krodaxi


Aantal berichten : 157
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 18-08-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 28 2008, 12:33

Krodaxi kijkt wat zenuwachtig achterom en ziet zijn moeder een traantje wegpinken.
Hij glimlacht en draait zich weer naar Chean.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vonasgard.actieforum.com
Chean
Mater Familias
Chean


Aantal berichten : 95
Woonplaats : Haarlem, Chean Guirland-Whitefire, Eig. Haarlems Badhuis
Registration date : 20-08-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 28 2008, 18:54

Alsof ze in een droom was beland luisterde ze wat er tegen haar en dax werd gezegd. Ze hoorde eerst Giantus en toen haar liefste Ik wil de man worden van deze prachtige vrouw, die hier nu rechtover me staat. Ik zal ze liefhebben in goede en kwade dagen. In de herberg, in ons huisje, overal waar ik haar maar kan liefhebben, zal ik haar liefhebben. Dus mijn antwoord is duidelijk, ja, dat zweer ik.

toen de vraag aan haar. Het leek ineens van ver te komen Vrouwe Chean Whitefire , neemt gij Heer Krodaxi van Vlaanderen aan tot uw echtgenoot. Belooft gij dat gij hem trouw zult blijven, zult respecteren en koesteren uw hele leven tot de dood u scheidt, met God als uw getuige? Wat is daarop uw antwoord?

Chean moest even zeggen tegen haarzelf...komop het is echt, zeg wat Chean....en toen, zei ze na bijna weg te kwijnend...en toch weer te herstellend door even naar haar Freya en Giant te kijken en naar haar broer Draco en toen naar Dax, die knikte van toe maar


Ja....ja...ik wil...ik neem Krodaxi van Vlaanderen aan tot mijn echtgenoot en uhh belooft dat ik hem trouw zal blijven, zal respecteren en koesteren mijn hele leven tot de dood ons scheidt, met God als mijn getuige, altijd!! ze glimlachtte breed en keek haar geliefde erg verliefd aan.... en zei nog is altijd liefst... I love you......ze zoenden elkaar erg liefdevol....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://whitefire.actieforum.com/index.htm
giantsquad
Kennis van de familie



Aantal berichten : 24
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 21-09-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 28 2008, 19:24

Giant zag het koppel zoenen, hij liet het even gaan maar toen vond hij het wel een lange kus worden. Hij kuchde een paar keer en zei toen;

Zometeen mag je elkaar zoenen...

Krodaxi en Chean keken weer op en luisterde weer.
Bijna was het zover, maar eerst moesten de getuigen nog hun goedkeuring geven.
Giantsquad wendde zich daarom tot Snoes en Niekhzm, die aan weerszijde van het bruidspaar stonden.


Vrouwe Snoes en Heer Niekhzm,
Stemt u, uit vrije wil en ten overstaan van de Almachtige Heer en de gehele gemeenschap van Haarlem, in met dit huwelijk?
Wat is daarop jullie antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Revank
Kennis van de familie
Revank


Aantal berichten : 1
Registration date : 28-09-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 28 2008, 19:41

Revank schuifelt zachtjes de kapel binnen en gaat op de achterste rij zitten.
“Nog net op tijd” denkt hij bij zichzelf. Naarmate de viering vordert, begint zijn maag te knorren. Hij heeft dan ook al twaalf uur niets meer gegeten doordat hij gisteren de hele avond de jaarlijkse jenevercantus moest bijwonen in café “’t Zwart Gat”. Hij plukt een druifje van de hoge hoed van de mevrouw voor hem. Wanneer de meneren naast hem hem vreemde blikken toewerpen, steekt hij het druifje snel in zijn buidel.
Terug naar boven Ga naar beneden
niekhzm
Kennis van de familie



Aantal berichten : 4
Registration date : 24-09-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 28 2008, 20:21

ja
Terug naar boven Ga naar beneden
Snoes
Kennis van de familie
Snoes


Aantal berichten : 78
Registration date : 23-08-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 28 2008, 21:09

Vrouwe Snoes en Heer Niekhzm,
Stemt u, uit vrije wil en ten overstaan van de Almachtige Heer en de gehele gemeenschap van Haarlem, in met dit huwelijk?
Wat is daarop jullie antwoord.


luisterd er goed naar en zegt dan

ja
Terug naar boven Ga naar beneden
giantsquad
Kennis van de familie



Aantal berichten : 24
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 21-09-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimema sep 29 2008, 14:42

Nadat alle nodige formele woorden waren gewisseld, nam Giantsquad voor de laatste keer het woord. Hij hief zijn handen en hield ze boven de hoofden van het bruidspaar.

In de naam van de Almachtige God, Christos en Aristotelis, verklaar ik jullie, Karel Krodaxi van Vlaanderen en Chean Whitefire, nu tot man en vrouw. Moge God jullie de weg wijzen naar een liefdevol en vruchtbaar leven tot in de eeuwen der eeuwen.
Amen.

Dan mag u nu de ringen uitwisselen en nu pas mogen jullie elkaar zoenen.

zegt giant met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
myanne
Aangetrouwde Familie
myanne


Aantal berichten : 5
Woonplaats : Leiden
Registration date : 25-09-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimema sep 29 2008, 16:11

Myanne had alles gezien. Ze was wat geruisloos binnen gekomen eerst zag ze Julius Victor hier ook nog op het terrein met Krodaxi lopen. Zag ze iedereen hier binnenkomen. Hij zal zo wel komen Julius? En het Credo had ze meegezongen, uit volle borst. De JA-woorden zien geven. Oh Chean had het even niet meer en wat was die Krodaxi zenuwachtig.....

En nu het mooie trouwmoment met de ringen. Ze had er even een kussenje onder gelegen dan kwamen de ringen mooier uit, stilletjes.

Oh dit is echt een mooi gezicht Giant die zijn handen boven het paar uitreikte en bijde zo rustig en in het echt verbonden worden. Ze moest er echt van huilen...zo mooi. Dacht ook terug aan haar man toen...
Like a Star @ heaven Sad Like a Star @ heaven

Maar ze had wat duifjes mee genomen, om ze zo vrij te laten simbolisch voor het bruidspaar en mandjes rozenblaadjes om later over het paar uit te strooien, bij het weg gaan.

Er waren denk wel mensen die wilde helpen...
Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
Freyavonasgard
Familiebestuurslid
Freyavonasgard


Aantal berichten : 74
Leeftijd : 32
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 07-09-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimema sep 29 2008, 18:27

Freya ziet dat Myanne moeite heeft om de witte duiven in bedwang te houden,
aangezien ze nog een grote mand met rozenblaadjes vasthoudt.
Vlug biedt ze aan om te helpen.


Moet ik een duif of zo van je overnemen? fluistert ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lvdcande.atspace.com
Krodaxi
Pater Familias
Krodaxi


Aantal berichten : 157
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 18-08-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimema sep 29 2008, 20:20

Krodaxi neemt de ring aan van Snoes.
Hij neemt Chean's vinger en doet de ring erom.

Alsjeblieft schat, je verdient hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vonasgard.actieforum.com
myanne
Aangetrouwde Familie
myanne


Aantal berichten : 5
Woonplaats : Leiden
Registration date : 25-09-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 30 2008, 17:59

Freyavonasgard schreef:
Freya ziet dat Myanne moeite heeft om de witte duiven in bedwang te houden,
aangezien ze nog een grote mand met rozenblaadjes vasthoudt.
Vlug biedt ze aan om te helpen.


Moet ik een duif of zo van je overnemen? fluistert ze.



bounce fluisterd terug Ja graag Freya(moeder Krodaxi), bedankt he, erg leuk Surprised Daar stonden ze met de duifjes en hun rozen blaadjes geduldig de rest van de seremonie af te wachten, giegelig. Chean moest de ring nog bij Kro omdoen, dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chean
Mater Familias
Chean


Aantal berichten : 95
Woonplaats : Haarlem, Chean Guirland-Whitefire, Eig. Haarlems Badhuis
Registration date : 20-08-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 30 2008, 19:04

giantsquad schreef:
Nadat alle nodige formele woorden waren gewisseld, nam Giantsquad voor de laatste keer het woord. Hij hief zijn handen en hield ze boven de hoofden van het bruidspaar.
In de naam van de Almachtige God, Christos en Aristotelis, verklaar ik jullie, Karel Krodaxi van Vlaanderen en Chean Whitefire, nu tot man en vrouw. Moge God jullie de weg wijzen naar een liefdevol en vruchtbaar leven tot in de eeuwen der eeuwen.
Amen.

Dan mag u nu de ringen uitwisselen en nu pas mogen jullie elkaar zoenen.

zegt giant met een glimlach


Krodaxi neemt de ring aan van Snoes.
Hij neemt Chean's vinger en doet de ring erom.
Alsjeblieft schat, je verdient hem.



Eerst hoorde ze Giantus de deken dat zeggen....

en toen Krodaxi nam haar hand en schoof de ring erom. Hoorde ze
Alsjeblieft schat, je verdient hem.


En keek haar aan wat ze zou doen....

Niekhzm kwam al met de ring en het kussentje naar haar toe hij bood haar de ring aan. Ze glimlachte even dankbaar naar hem.
Dank je Niek zei ze erg zacht. Draaide zich naar Dax en pakte zijn hand. Zachtjes schoof ze hem de ring gemakkellijk om. Ze lachte heel gelukkig naar hem, I love you Alsjeblieft schat! aw wat mooi zeg..staat prachtig bij je....Ik hou van jou liefste! En ze kusten en omhelste elkaar heel lief, onder een luidt geklap. cheers Dax pakte haar beide handen en keek nog is bewonderend naar haar. Nu zijn we getrouwd he schat? Ze hoorde iedereen lachen. Oops dacht ze en wachtte toch af is naar de Deken kijkend....


Laatst aangepast door chean op di sep 30 2008, 19:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://whitefire.actieforum.com/index.htm
giantsquad
Kennis van de familie



Aantal berichten : 24
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 21-09-08

Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 30 2008, 19:10

Giant moest lachen om de woorden van Chean.

Hahah jah jullie zijn nu getrouwt. Of wil je dat het langer duurt dat kan ook hoor? ik doet het graagSmile

giant feliciteerden krodaxi en chean en deed een paar stappen achteruit om hun ruimte te geven
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huwelijk van Krodaxi & Chean!   Het huwelijk van Krodaxi & Chean! - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huwelijk van Krodaxi & Chean!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huwelijk Karel & Chean
» De bevalling
» Klerenkast van Krodaxi
» *Jisvy Joseff du Guiland & Fly Nathalia treden in het Huwelijk 27 dec 1456*
» Huiskamer van Kodaxi en Chean

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Familiekasteel Du Guirland :: Voorkant :: Het domein :: De kapel-
Ga naar: