Familiekasteel Du Guirland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Familiekasteel Du Guirland

Het kasteel van de familie Du Guirland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Naar de kapel

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Chean
Mater Familias
Chean


Aantal berichten : 95
Woonplaats : Haarlem, Chean Guirland-Whitefire, Eig. Haarlems Badhuis
Registration date : 20-08-08

Naar de kapel Empty
BerichtOnderwerp: Naar de kapel   Naar de kapel Icon_minitimeza aug 23 2008, 14:34

Ohhh wat mooi hier...jeetje zo vredig...Even een kaarsje branden..... Ze loopt de kapel in wat een zacht schijnsel van de zon binnen en wat een mooie zandstenenkleur van de wanden. Prachtige kaarsen kandelaren . De gebrandschilderde ramen mooie afbeeldingen ziet ze. Ruim, licht hier en zo mooi ook in de tuin. Ondertussen zoekt ze een kaarsje en vuurstenen en een schaal met brandbare takjes vond ze al. In midden er van maakt ze een vuurtje. Kets kets gaan de stenen. Mooi zwart doorschijnend zijn ze. Lijken wel zwarte grove diamanten, ja een vuurtje veroorzaakte de vonken. Ze steek de kaars aan en plaatst hem in het daarvoor bestemde rek. Knielt voor het beeld en doet haar gebed, een kruisje geslagen te hebben....

Dan loopt ze naar het hoekje voor Rectoir en ze bidt voor haar geliefde. Haar eeste liefd waar ze mee zou trouwen...aprupt werd hij geëxecuteerd.

Niemand oh niemand zag haar stille verdriet. Ze kon hem niet vergeten. Hij was zo lief voor haar geweest. Tranen gleden over haar wangen
Ik mis je nog ieder dag als de dag dat ik je net niet meer zag lieverd. Ik heb nu ook een heel lieve man maar hij is toch wel anders ook fijn, maar niet zo als jij! Echt niet schat. Ik had het idee dat ik je met niemand hoefde te delen, zoals nu wel, helaas. Hoop daarom, dat je het echt fijn hebt daar boven bij je familie, lieve lieve lieve schat. Die kleine momentjes waren als warme zeeën van liefde, bedankt lieverd! heb het maar goed daar....

Ze schreide nog een tijd zachtjes door...tot ze weer aan de kleine moest denken...die bewoog ineens. Alsof hij wilde zeggen ik ben er ook nog hoor en ze lachte even. Dat bracht haar terug naar het heden en naar Dax. Ja jij bent verwekt bij een onstuimig liefdesgebeuren van mij en je vader...of wacht is het zou ook nog van Rectoir kunnen zijn geweest, ohhhh! Ze dacht ....en dacht...ze werd er nogal moe van....eerst maar is naar Dax en samen er is over denken. Jah, dat is beter hij kon haar helpen herinneren. Zei glimlachte denken aan hem..... Daaag lieve Rectoir tot gauw weer. Ze lag haar bloemen voor hem liefdevol neer en veegde haar tranen op haar wang weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://whitefire.actieforum.com/index.htm
zot109freak12
Kennis van de familie



Aantal berichten : 75
Registration date : 23-10-08

Naar de kapel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar de kapel   Naar de kapel Icon_minitimevr okt 31 2008, 15:54

komt stiekem de kapel binnen maakt een kruis en zegt zijn arm om chean heen en vraagt

gaat het chean, kan ik u helpen met iets
Terug naar boven Ga naar beneden
Krodaxi
Pater Familias
Krodaxi


Aantal berichten : 157
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 18-08-08

Naar de kapel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar de kapel   Naar de kapel Icon_minitimevr okt 31 2008, 20:51

Krodaxi schrikt na Chean's woorden.
Wat zeg je nu? Dat je mijn moeder bent?!
Verwekt met mijn vader? Wat is dit allemaal?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vonasgard.actieforum.com
Chean
Mater Familias
Chean


Aantal berichten : 95
Woonplaats : Haarlem, Chean Guirland-Whitefire, Eig. Haarlems Badhuis
Registration date : 20-08-08

Naar de kapel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar de kapel   Naar de kapel Icon_minitimedo nov 06 2008, 06:09

Ze keek even dankbaar naar oom Zot en zei Nee dank U oom het gaat wel weer.

Toen Dax binnenkwam en haar vroeg wat ze bedoelde zei ze kalm
Rectoir was toch je broer? Zijn Jisvy en Potas misschien nog van Rectoir je broer bedoelde ik. Maar ik denk dat ik me vergis. Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
http://whitefire.actieforum.com/index.htm
Krodaxi
Pater Familias
Krodaxi


Aantal berichten : 157
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 18-08-08

Naar de kapel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar de kapel   Naar de kapel Icon_minitimevr nov 07 2008, 23:58

Krodaxi kijkt nog altijd verbaasd naar Chean.
Rectoir? Euh.. stamelt Krodaxi..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vonasgard.actieforum.com
zot109freak12
Kennis van de familie



Aantal berichten : 75
Registration date : 23-10-08

Naar de kapel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar de kapel   Naar de kapel Icon_minitimeza nov 08 2008, 09:58

laat deze 2 mensen alleen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Naar de kapel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Naar de kapel   Naar de kapel Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Naar de kapel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Op zoek naar haar lief
» De verdere zoektocht naar Thorato....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Familiekasteel Du Guirland :: Voorkant :: Het domein :: De kapel-
Ga naar: