Aantal berichten : 95 Woonplaats : Haarlem, Chean Guirland-Whitefire, Eig. Haarlems Badhuis Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Planten water geven bij de wachtpoort. wo aug 20 2008, 16:18
Chean komt bij de poort en vult een emmer water, nadat ze de wachter begroette Goedemiddag wachter alles goed[b] ze opende de poort en gaf de planten daar water. Het was zonnig weer.
Laatst aangepast door chean op wo aug 20 2008, 16:33; in totaal 1 keer bewerkt
De Poortwachter Personeel
Aantal berichten : 12 Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Planten water geven bij de wachtpoort. wo aug 20 2008, 16:21
De wachter stond pijlrecht voor zich uit te staren toen Chean voorliep. Goedemiddag wachter alles goed Gegroet vrouwe Chean, met mij alles goed. Met jouw ook?
Chean Mater Familias
Aantal berichten : 95 Woonplaats : Haarlem, Chean Guirland-Whitefire, Eig. Haarlems Badhuis Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Planten water geven bij de wachtpoort. vr aug 22 2008, 21:50
Ja alles goed poortwachter. Heeft u al een meisje gezien, de vriendin van Ratttenbot. Snoes heet ze. Ik verwacht haar eigelijk....nee alleen een man lange krullen en menige koffers. Ook voor zijn vrouw. Ramschield zei hij dat hij heette. Ahhh, die ken ik een beetje maar. Gezien een keer in Haarlem. zei ze.
Chean opend de enorme deur opnieuw en gaat is op het bankje buiten het kasteel zitten in het zonnetje. He he lekker zeg, pff.... Ze zag de wachter wel stiekem kijken. Alleen zijn ogen draaide en zijn wengbrauwen. Knap hoor dacht ze.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Planten water geven bij de wachtpoort.