Familiekasteel Du Guirland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Familiekasteel Du Guirland

Het kasteel van de familie Du Guirland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Fly komt voor langere tijd logeren!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Chean
Mater Familias
Chean


Aantal berichten : 95
Woonplaats : Haarlem, Chean Guirland-Whitefire, Eig. Haarlems Badhuis
Registration date : 20-08-08

Fly komt voor langere tijd logeren! Empty
BerichtOnderwerp: Fly komt voor langere tijd logeren!   Fly komt voor langere tijd logeren! Icon_minitimewo nov 12 2008, 09:32

Chean kwam binnen in Jiv's kamer met Fly en Jisvy. Er staat een bedje voor Jisvy. Verder was het een heel gezellige kinderkamer.

Chean riep Sophie en zei
Kan jij zorgen dat hier een tweede bed komt voor Fly. Ze mag zelf de stoffen en dergelijke uitzoeken later met de plaatselijk kleermaker.

Nu maar met alle spulletjes die we hier hebben, goed Shopie?


En tegen de Fly
Is dit goed hier Fly? Ik zie er zijn twee schuifdeuren tussen deze kamer Jis en die van Potas, prachtig kunnen julie je afzonderen.

Chean bekijkt de kamer weer is beter, in een razend tempo. Alles nog in orde ook voor een meisje denkt ze. Oh en steeds verbaasd ze zich over de prachtige ramen en de mooie schijnsels die binnen komen.

Dan kijkt ze weer terug, als ze merkt dat fly, na wat zien iets wil zeggen. Ook Jisvy is erg blij is wel goed te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://whitefire.actieforum.com/index.htm
butterfly1980
Kennis van de familie
butterfly1980


Aantal berichten : 14
Registration date : 29-10-08

Fly komt voor langere tijd logeren! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly komt voor langere tijd logeren!   Fly komt voor langere tijd logeren! Icon_minitimedo nov 13 2008, 21:36

Samen met jis en chean loopt fly de kamer binnen en ze staat gelijk vast aan de grond
Wat is het hier mooi en gezellig…
Ze hoor chean iemand roepen :

Chean riep Sophie en zei Kan jij zorgen dat hier een tweede bed komt voor Fly. Ze mag zelf de stoffen en dergelijke uitzoeken later met de plaatselijk kleermaker.

Nu maar met alle spulletjes die we hier hebben, goed Shopie?


En tegen mij zegt ze

Is dit goed hier Fly? Ik zie er zijn twee schuifdeuren tussen deze kamer Jis en die van Potas, prachtig kunnen julie je afzonderen.

Of het goed is nee het is niet goed het is FANTASTIES In een mooi kasteel maar haar liefje
Fly weet gewoon niet wat ze moet zeggen ze rent naar chean toe en begint gelijk weer te huilen nu niet van verdriet maar van blijdschap

Ze heeft een thuis een echt thuis EN nog een heel lieve man ook

Ze stamelt heel zachtjes tussen haar tranen door

Bedankt mevr chaen heel erg bedankt

Ze loopt weer terug naar jisvy en vraagt aan hem of hij wil spelen met haar samen in hun kamertje
Terug naar boven Ga naar beneden
jisvy
Familielid
jisvy


Aantal berichten : 12
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 24-09-08

Fly komt voor langere tijd logeren! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly komt voor langere tijd logeren!   Fly komt voor langere tijd logeren! Icon_minitimedo nov 13 2008, 21:51

jisvy komt met chean en fly aan in de kinderkamer

Chean riep Sophie en zei Kan jij zorgen dat hier een tweede bed komt voor Fly. Ze mag zelf de stoffen en dergelijke uitzoeken later met de plaatselijk kleermaker
Nu maar met alle spulletjes die we hier hebben, goed Shopie?


En tegen mij zegt ze

Is dit goed hier Fly? Ik zie er zijn twee schuifdeuren tussen deze kamer Jis en die van Potas, prachtig kunnen julie je afzonderen.

jisvy ziet nadat chean dit gezegd heeft fly huilend naar haar toe lopen en hoort haar zacht iets tegen chean zeggen daarna loopt ze naar hem toe en vraagt aan hem of hij wil spelen met haar samen in hun kamertje

jisvy zegt

ja natuurlijk ik wil niets liever
Terug naar boven Ga naar beneden
Chean
Mater Familias
Chean


Aantal berichten : 95
Woonplaats : Haarlem, Chean Guirland-Whitefire, Eig. Haarlems Badhuis
Registration date : 20-08-08

Fly komt voor langere tijd logeren! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly komt voor langere tijd logeren!   Fly komt voor langere tijd logeren! Icon_minitimevr nov 14 2008, 05:49



Na Fly's en Jisvy's enthousiasme en Fly's verbazing, zegt ze
Of het goed is nee het is niet goed het is FANTASTIES In een mooi kasteel met haar liefje

Fly weet gewoon niet wat ze moet zeggen ze rent naar chean toe en begint gelijk weer te huilen nu niet van verdriet maar van blijdschap
Ze heeft een thuis een echt thuis EN nog een heel lieve man ook
Ze stamelt heel zachtjes tussen haar tranen door

Bedankt mevr chaen heel erg bedankt


Chean vangt Fly in haar armen op en streelt haar zachtjes en bemoedigend en kijkt intussen naar haar lieve zoon die vol medegevoel naar butterfly blijft kijken en ook bijna gaat huilen.

Chean kijkt zo van het komt echt goed. Ze pakt haar schone zakdoek en droogt heel voorzichtig Fly haar tranen. Dan houdt ze ook haar andere arm open en kijkt nog is naar Jisvy en wenkt.

Chean houdt hen nu beide even tegen haar lang genoeg om genoeg troost te geven. Ze knikt nog is naar beide en geeft ze een kus op hun hoofdjes en zeg
spelen maar.....lieverds


Fly loopt naar jisvy en vraagt aan hem of hij wil spelen met haar samen in hun kamertje


Oh ja kinderen....Sophie bracht me net nog een briefje met het antwoord van Krodaxi, Joseff Jisvy's vader Fly....en hij vindt het een prima idee dat Fly hier blijft wonen. Dus het wordt wel een heel lange logeerpartij, haha Ze knuffelde en kusde hun beide nog is flink.

Weet je ik ben ook erg erg gelukkig. Eigenlijk heb we er een dochter bij........voorlopig tot jullie oud genoeg zijn om te trouwen. Dan wordt je onze schoondochter.


Intussen haalde ze Thorato Photasje uit het bedje die wakker was geworden van het tumult. Ze nam hem op haar arm en knuffeltde hem even En jij ventje wat vind jij? Mag Fly blijven van jou klein lekker mannetje van mij? Oh je bent nog niet goed wakker? Hij wreef nogal in zijn oogjes wennend aan het licht en een beetje ontevreden.

Hij moet geloof ik nog wakker worden Jis en Fly. Gaan jullie maar lekker spelen. Hij zegt het zo wel. Dan vraag ik het nog een keer, Jis en Fly liepen samen naar het speelgoed waar ze al pratend zochten wat ze het eerste zouden doen. Chean ging klein rakker Potas even verschonen en in het badje doen.

Jullie kunnen ook komen spelen in de speelkamer. Of zeg maar wanneer jullie naar de keuken willen voor de koekjes. Ze lachte blij van zoveel geluk, wat een leuk gezinnetje zo en nog zoveel andere leuke familie hier. Ze denkt ik zal haar zo wel is allemaal voorstellen aan de anderen in de loop van de komende dagen. Al denkend verschoonde Chean, Potasje, na zijn badje te hebben geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://whitefire.actieforum.com/index.htm
Potatohead
Familielid
Potatohead


Aantal berichten : 59
Registration date : 28-08-08

Fly komt voor langere tijd logeren! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly komt voor langere tijd logeren!   Fly komt voor langere tijd logeren! Icon_minitimevr nov 14 2008, 16:46

Potato hoorde allemaal geluid, hij werd langzaam wakker en begon een beetje te woelen in zijn bedje.
Toen pakte iemand hem op en hij werd geknuffeld.
Toen hij de vraag: En jij ventje wat vind jij? Mag Fly blijven van jou klein lekker mannetje van mij? Oh je bent nog niet goed wakker? Hoorde schudde hij wat nee, of het op de 1e of 2e was weet niemand (A) .
Hij wreef van in zijn oogjes en dacht:
"SLAPEN, STOMME MENSEN IK WIL SLAPEN!!!!!!!!"
Maarja hij was nu al wakker en werd door zijn moeder in bad gedaan.
Hij was nog wat lui en sliep half, maar spetterde wel rond de zoveel tijd hard zodat het water in grote getallen uit zijn badje stroomde.
Toen hij eindelijk weer aangekleed was en op de grond gezet werd begon het gewone weer:
Potato sprintte meteen weg van zijn moeder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chean
Mater Familias
Chean


Aantal berichten : 95
Woonplaats : Haarlem, Chean Guirland-Whitefire, Eig. Haarlems Badhuis
Registration date : 20-08-08

Fly komt voor langere tijd logeren! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly komt voor langere tijd logeren!   Fly komt voor langere tijd logeren! Icon_minitimevr nov 14 2008, 19:34

Chean begon eerst maar is te dweilen. Nu Sophie het even erg druk had. Voor ze wat anders zouden doen en Pothasje erin kon spatteren... Pothasje? He hoe vindt je het dat Fly hier komt logeren? Ze wachtte op zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://whitefire.actieforum.com/index.htm
Potatohead
Familielid
Potatohead


Aantal berichten : 59
Registration date : 28-08-08

Fly komt voor langere tijd logeren! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly komt voor langere tijd logeren!   Fly komt voor langere tijd logeren! Icon_minitimevr nov 14 2008, 20:24

Potato wou net wegrennen uit de kamer, maar voordat gebeurde hoorde hij:

Pothasje? He hoe vindt je het dat Fly hier komt logeren?

Hij draaide zich om en riep.

RUSTIG EN KOEKIE, DAN GOED!

Daarna rende hij weg uit de kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
butterfly1980
Kennis van de familie
butterfly1980


Aantal berichten : 14
Registration date : 29-10-08

Fly komt voor langere tijd logeren! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly komt voor langere tijd logeren!   Fly komt voor langere tijd logeren! Icon_minitimevr nov 14 2008, 23:53

Fly hoort dat chean aan potas vraagt

Pothasje? He hoe vindt je het dat Fly hier komt logeren? Net op het moment dat hij weg wil rennen

waarop Potas zegt

RUSTIG EN KOEKIE, DAN GOED!

Is ze helemaal te blij


Ze rent achter Potas aan en belooft hem een hele grote rol koekjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Fly komt voor langere tijd logeren! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fly komt voor langere tijd logeren!   Fly komt voor langere tijd logeren! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fly komt voor langere tijd logeren!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gassy komt aan
» Snoes komt aan
» Snoes komt aan
» Inwe komt aan
» Eerst aanmelden voor binnenkomen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Familiekasteel Du Guirland :: Westervleugel :: Vertrek van Krodaxi en Chean :: Kamer Joseff Jisvy en Butterfly-
Ga naar: