Fly staat in de armen van jisvy te huilen als zij jis hoort vragen aan zijn moeder chean wat is er met butter aan de hand?
Waarom huilt ze zo?
Waarop chean antwoord
Jis, Fly heeft het moeilijk, we raakten namelijk aan de praat over van alles en nog wat
maar al gauw ging het gesprek over iets wat butter erg moeilijk vind ………… Waar ze is opgegroeid……en haar ouders
En ik dacht, laat haar het er maar uitgooien, allemaal! Ze moest toen nogal huilen.....
Maare...Jis...uh...jij kende haar verhaal en...uh... Butterfly heeft...geen echt thuis meer en ik vindt...uh...ik moet ook nog wel met Dax overleggen, maar ik vindt dat Butterfly maar bij ons moet komen wonen, zeker voorlopig! Want dat is niets in het klooster voor zo jong meisje, vindt je niet? En geen ouders...nee liever hier dan op deze manier!
Ze mag nu al gelijk bij jullie in een extra bedje slapen op jullie kamer. Dus van af nu hebben jij Jis en Potasje er een loge/vriendinnetje erbij. En Fly zei het al later wil ze je trouwen Jis. Is dat niet prachtig?
Hoe vinden jullie dat allemaal?
Later, denken we het wel helemaal verder uit. Als Daxie het ook een goed idee vind, accoord? En Potasje vindt trouwens Fly ook al leuk, hij ziet geen verschil lijkt me. We kunnen hem is er naar vragen, natuurlijk...
Voor nu ga ik in de kinderkamer een bedje voor jou klaar maken Fly. Jij blijft hier overnachten voorlopig. Zie het nu nog naar als een grote lange en leuke logeerpartij! Komen jullie mee?
Fly weet niet wat ze hoort : mag ze hier blijven en nog wel bij jis op zijn kamertje?? Haar geluk kan niet meer op ze heeft een thuis een echt thuis Niet meer alleen eindelijk
Maar wat zou potas ervan vinden zou hij het ook leuk vinden?? En Dax wat zou hij zeggen
het maakt haar best onzeker weer
Samen met jis en chean loopt ze het grote kasteel door en probeert alles in haar geheugen op te slaan
Ze liepen richting kinderkamers Misschien gaan we straks ook even langs de keuken bij Dax en potas en oom Zot wat koekjes halen Chean wachten op hun antwoorden.....onder het lopen naar de kamers.
Ze kijkt jis aan en is gelukkig volmaakt gelukkig
Ze bedankt chean
Dank u wel heel erg bedankt en zou het leuk vinden om zo nog naar de keuken te gaan en met de rest koekjes te bakken en op te eten
Ze geeft jis een hand en loopt verder achter chean aan
naar hun kamertje