Familiekasteel Du Guirland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Familiekasteel Du Guirland

Het kasteel van de familie Du Guirland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Heer Zot beland in de kerker na aankomst!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chean
Mater Familias
Chean


Aantal berichten : 95
Woonplaats : Haarlem, Chean Guirland-Whitefire, Eig. Haarlems Badhuis
Registration date : 20-08-08

Heer Zot beland in de kerker na aankomst! Empty
BerichtOnderwerp: Heer Zot beland in de kerker na aankomst!   Heer Zot beland in de kerker na aankomst! Icon_minitimedi okt 28 2008, 17:01

Chean schreef:
Open de kerker!
Na Shophie het deed, duwde de vreemdeling voor hij kon reageren ver in de kerker en sloot snel de deur.
Zo beste man spreek! Wat is er gaande? en ze zei ook gauw tegen Sophie ga de wachter verzorgen en kijk naar Daxie gelijk erna hij stond en leek ongedeert, maar hij weende? Sophie verdween. Doe maar kalm aan! zei ze tegen de vreemde man.

giantsquad schreef:
Giant liep langs en hoorde wat gegil. Hij keek en zag allemaal bloed op de grond liggen en een dode poortwachter.
Hij liep naar de kerken en zag dat daar een man was. Hij zag wat er met dax was gebeurt en werd woedend.
Giant liep langzaam naar de man toe en haalde vol uit op zijn neus.


Wat heb je met mijn zoon gedaan?!
giant sloeg hem nu in zijn buik. En spuugde op de man.

zot109freak12 schreef:
krox zijn vader , darkreaper, had bezit van hem genomen en hij beval de poortwachter om mij vast te binden zo ik gaf de arme man een kniestoot en stampte hem op de grond en hield om onder bedwang door mijn zwaard op hem te richten maar dark zei dat hem de poortwachter niks kon schelen dus ik stak hem neer voor indruk te maken en voor de veiligheid dat hij mij niet vermoorde terwijl ik dark aan het bevechte was

zei zot toen hij het spuug van zijn gezicht afveegde

geloof het of niet , maar als jullie mij geloven zal er geen bloed meer verspild worden met mijn verzet

Chean keek Giantus vertwijfelend aan We moeten het in de bibliotheek of in oude familieboeken dit is uitgaan pluizen eerst voor er meer bloed gaat vloeien, toch....Giant? Misschien weet Rattebot, Krodaxi ook meer hierover? Ik ga hem halen of op de hoogte stellen hiervan! Sophie kom is even!

Freyavonasgard schreef:
Freya hoorde rumoer bij de kerker en kwam kijken.
Daar zag ze een dode poortwachter,
een gewonde Karel, een kwade Giantus,
haar oude vriend Zot in de boeien,
en geruchten dat Hendrick uit de doden was opgestaan.
Ze werd er bijna hysterisch van!


[b]Kan iemand mij alsjeblieft duidelijk uitleggen wat hier gebeurd is,

vroeg ze hyperventilerend (want ze had astma),
en liefst een voor een... Zot wat is jouw verhaal?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://whitefire.actieforum.com/index.htm
zot109freak12
Kennis van de familie



Aantal berichten : 75
Registration date : 23-10-08

Heer Zot beland in de kerker na aankomst! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heer Zot beland in de kerker na aankomst!   Heer Zot beland in de kerker na aankomst! Icon_minitimedi okt 28 2008, 17:27

wel

zegt zot vertwijfelend

mijn verhaal is als volgt :
ik ben opzoek gegaan naar overgebleven famillie en kwam hier terecht
na een lange reis hierheen klopte ik op de deur ,snoes die een wandeling was gaan doen kwam langs en vroeg wat ik kwam doen en ik zei dat ik mijn plaats in het kasteel kwam opeisen omdat ik de zoon van de broer van kro opa ben nu

kro die bezeten was door zijn vader beval de poort wachter om mij vast tebinden daarom gaf ik de man een kniestoot en stampte heb op de grond rkte het touw los en vermoorde hem voor mijn veiligheid en voor indruk te maken op dark zodat hij mij alsnog binnen kon laten maar hij weigerde klom ik op de muur om te vechten na een hevig gevecht kom ik hem tegen de muur krijgen om hem zo op op het binnenplein te werpen en dark uit te drijven


zei zot terwijl hij onopvallend de deur opendeed en buiten zijn cel op een bank ging zitten en zei

ik ben te oud voor dit soort situatie's
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Heer Zot beland in de kerker na aankomst!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» de aankomst van karel.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Familiekasteel Du Guirland :: Voorkant :: Het domein :: Kerker-
Ga naar: