Familiekasteel Du Guirland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Familiekasteel Du Guirland

Het kasteel van de familie Du Guirland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan

Ga naar beneden 
+3
Krodaxi
Snoes
zot109freak12
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
zot109freak12
Kennis van de familie



Aantal berichten : 75
Registration date : 23-10-08

een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan   een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan - Pagina 2 Icon_minitimema okt 27 2008, 18:59

ach darkreaper ik heb de indruk dat ik niet dood kan maar uw zoon had de keuze dood of levend hij wou dood dus ik zou zeggen bol af
Terug naar boven Ga naar beneden
Krodaxi
Pater Familias
Krodaxi


Aantal berichten : 157
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 18-08-08

een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan   een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan - Pagina 2 Icon_minitimema okt 27 2008, 19:04

Plots ontwaakt het lichaam.
Krodaxi staat recht.

Wat is er gebeurd?
Het was alsof ik dood was.
En ik voel dat mijn vader hier geweest is.

Hij ziet Zot en de dode poortwachter.
Wie ben jij?
Waarom is de poortwachter dood?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vonasgard.actieforum.com
zot109freak12
Kennis van de familie



Aantal berichten : 75
Registration date : 23-10-08

een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan   een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan - Pagina 2 Icon_minitimema okt 27 2008, 19:07

krox ge zult het niet geloven maar uw vader had bezit genomen van uw lichaam ik heb de poort wachter moeten vermoorden

laat het bebloede zwaard zien

om hem uit te kunnen drijven

doet de kap van zijn mantel af en zegt

ik ben zot109freak12 zoon van jacobus ik ben een neef van uw vader
Terug naar boven Ga naar beneden
Krodaxi
Pater Familias
Krodaxi


Aantal berichten : 157
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 18-08-08

een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan   een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan - Pagina 2 Icon_minitimema okt 27 2008, 19:17

Mijn vader? In mij? zegt Krodaxi verbaasd.
En wat heeft de poortwachter hier mee te maken? zegt hij terwijl hij knielt bij het lijk van de poortwachter.
Tranen rollen over zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vonasgard.actieforum.com
Chean
Mater Familias
Chean


Aantal berichten : 95
Woonplaats : Haarlem, Chean Guirland-Whitefire, Eig. Haarlems Badhuis
Registration date : 20-08-08

een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan   een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan - Pagina 2 Icon_minitimema okt 27 2008, 19:31

Chean hoort een kabaal gelijk een slachtpartij. Het is in het poortgebouw! zegt ze hard ook tegen haar zelf. Ze sluipt door de poortdeur ziet wat er gebeurd.

Ze weet achter de vreemdeling's rug te blijven. Ze handeld snel en pakt de man zijn pols doet hem achter zijn rug en gelijk een arm rond zijn nek. Hij kon niet ontsnapen riep Sophie intussen of wie het wilde horen
Open de kerker!

Na Shophie het deed, duwde de vreemdeling voor hij kon reageren ver in de kerker en sloot snel de deur.
Zo beste man spreek! Wat is er gaande? en ze zei ook gauw tegen Sophie ga de wachter verzorgen en kijk naar Daxie gelijk erna hij stond en leek ongedeert, maar hij weende? Sophie verdween. Doe maar kalm aan! zei ze tegen de vreemde man.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://whitefire.actieforum.com/index.htm
giantsquad
Kennis van de familie



Aantal berichten : 24
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 21-09-08

een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan   een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan - Pagina 2 Icon_minitimema okt 27 2008, 20:37

Giant liep langs en hoorde wat gegil. Hij keek en zag allemaal bloed op de grond liggen en een dode poortwachter.
Hij liep naar de kerken en zag dat daar een man was. Hij zag wat er met dax was gebeurt en werd woedend.
Giant liep langzaam naar de man toe en haalde vol uit op zijn neus.


Wat heb je met mijn zoon gedaan?!

giant sloeg hem nu in zijn buik. En spuugde op de man.
Terug naar boven Ga naar beneden
zot109freak12
Kennis van de familie



Aantal berichten : 75
Registration date : 23-10-08

een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan   een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 28 2008, 11:00

krox zijn vader , darkreaper, had bezit van hem genomen en hij beval de poortwachter om mij vast te binden zo ik gaf de arme man een kniestoot en stampte hem op de grond en hield om onder bedwang door mijn zwaard op hem te richten maar dark zei dat hem de poortwachter niks kon schelen dus ik stak hem neer voor indruk te maken en voor de veiligheid dat hij mij niet vermoorde terwijl ik dark aan het bevechte was

zei zot toen hij het spuug van zijn gezicht afveegde

geloof het of niet , maar als jullie mij geloven zal er geen bloed meer verspild worden met mijn verzet
Terug naar boven Ga naar beneden
Freyavonasgard
Familiebestuurslid
Freyavonasgard


Aantal berichten : 74
Leeftijd : 32
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 07-09-08

een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan   een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 28 2008, 17:08

Freya hoorde rumoer bij de kerker en kwam kijken.
Daar zag ze een dode poortwachter,
een gewonde Karel, een kwade Giantus,
haar oude vriend Zot in de boeien,
en geruchten dat Hendrick uit de doden was opgestaan.
Ze werd er bijna hysterisch van!


Kan iemand mij alsjeblieft duidelijk uitleggen wat hier gebeurd is,
vroeg ze hyperventilerend (want ze had astma),
en liefst een voor een... Zot wat is jouw verhaal?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lvdcande.atspace.com
Chean
Mater Familias
Chean


Aantal berichten : 95
Woonplaats : Haarlem, Chean Guirland-Whitefire, Eig. Haarlems Badhuis
Registration date : 20-08-08

een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan   een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 28 2008, 17:14

OCC ga nu verder in de kerker zelf er is ook een topic ergens verder naar onderen scrollen. hier niet meer verder gaan maar in de kerker zelf pls!
HIER VERDER MET IN DE KERKER!

Edit Freyavonasgard: de link is dit.

OCCHier gaan we nu verder met de Poortwachter en Krodaxie die huilde bij de poortwachter!



Chean schreef:
Chean hoort een kabaal gelijk een slachtpartij.[b] Het is in het poortgebouw! zegt ze hard ook tegen haar zelf. Ze sluipt door de poortdeur ziet wat er gebeurd.

Ze weet achter de vreemdeling's rug te blijven. Ze handeld snel en pakt de man zijn pols doet hem achter zijn rug en gelijk een arm rond zijn nek. Hij kon niet ontsnapen riep Sophie intussen of wie het wilde horen
Open de kerker!

Na Shophie het deed, duwde de vreemdeling voor hij kon reageren ver in de kerker en sloot snel de deur.
Zo beste man spreek! Wat is er gaande? en ze zei ook gauw tegen Sophie ga de wachter verzorgen en kijk naar Daxie gelijk erna hij stond en leek ongedeert, maar hij weende? Sophie verdween. Doe maar kalm aan! zei ze tegen de vreemde man.

Krodaxi schreef:
Mijn vader? In mij? zegt Krodaxi verbaasd.
En wat heeft de poortwachter hier mee te maken? zegt hij terwijl hij knielt bij het lijk van de poortwachter.
Tranen rollen over zijn wang.



Chean ging terug eens naar de situatie kijken bij de Poortwachter en Krodaxie die ze nog net zag knielen bij de man. Wat zou Sophie inmiddels al hebben gedaan voor de Poortwachter en Daxie. Dat vroeg ze zich af het poortgebouw naderend
Terug naar boven Ga naar beneden
http://whitefire.actieforum.com/index.htm
Gesponsorde inhoud





een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan   een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
een vreemdeling met de naam zot109freak12 komt aan
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gassy komt aan
» Snoes komt aan
» Snoes komt aan
» Inwe komt aan
» saartje komt binnen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Familiekasteel Du Guirland :: Voorkant :: De poort-
Ga naar: