Familiekasteel Du Guirland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Familiekasteel Du Guirland

Het kasteel van de familie Du Guirland.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Mijn einde

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Krodaxi
Pater Familias
Krodaxi


Aantal berichten : 157
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 18-08-08

Mijn einde Empty
BerichtOnderwerp: Mijn einde   Mijn einde Icon_minitimezo apr 26 2009, 00:03

Beste familieleden,

Ik stop dus met Krodaxi.
Chean blijft mater familias en zal de familie besturen.
En Jisvy zal pater familias zijn.

Van zodra Chean trouwt met iemand anders worden Jisvy en Butterfly pater en mater familias.
Maar voorlopig bestuurt Chean dus de familie met de hulp van Jisvy.


Bedankt voor de leuke tijd allemaal! Ik hou van jullie!


Vaarwel Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vonasgard.actieforum.com
zot109freak12
Kennis van de familie



Aantal berichten : 75
Registration date : 23-10-08

Mijn einde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn einde   Mijn einde Icon_minitimewo mei 06 2009, 16:33

lol 4 sterfgevallen in korte tijd in de famillie (freya , rat, ik, kro)
Terug naar boven Ga naar beneden
Snoes
Kennis van de familie
Snoes


Aantal berichten : 78
Registration date : 23-08-08

Mijn einde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn einde   Mijn einde Icon_minitimedo mei 07 2009, 17:55

En mis jullie allemaal Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Chean
Mater Familias
Chean


Aantal berichten : 95
Woonplaats : Haarlem, Chean Guirland-Whitefire, Eig. Haarlems Badhuis
Registration date : 20-08-08

Mijn einde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn einde   Mijn einde Icon_minitimedi mei 12 2009, 18:39

Vaarwel en ook tot ziens, mijn geliefde Krodaxi!



Mensen dit is verschrikkelijk. Shocked Sad Ik denk dat ik hier de enige ben die hier het meeste last van zal hebben, en waarschijnlijk Snoes ja die ook zeker! Of zijn er meer? Waarom gaan jullie er allemaal vandoor? Het huilen staat dik achter mijn ogen soms om steeds weer los te barsten in sommige momenten, ik snap dit niet zo, soms, waar staan wij? Gelukkig weet ik jullie hebben allen apart zo jullie best goede en leuke redenen en blijven om mij heen zweven overal, hehe! Ik ben blij dat ik schijnbaar niet de oorzaak van dit alles ben, anders zeg het me of anders wat nu zo fijn is dat je dit besluit, wat is dan zo leuk, dat is ook leuk om te horen, waarom doet iedereen wat hij doet.

De spil was onze aller geliefde wijlen Krodaxi, mijn geliefde en ega. Oud oompie Zot zal ik ook erg missen en Rattebot en Giantsquad en Freya, allemaal.
Maar wat is hier nog van te maken? Fly en Jisvy Josseff kregen 2 kinderen de ene dochter Drea(Dredje) is getrouwd met Gassy en kregen al een tweeling Rexif en Liessens. Drea en Gassy zijn weer beide zwager. Dus heel binnenkort komt er weer nieuw bij. Mijn zoon Pothas Thorato heeft sinds kort een vriendin Dianea, de zus van Snoes en dochter van Niekhzm(vriend van Krodaxi) en zijn vrouw Yiala, Ramshield is de broer van Yiala. Alleen missen we Shivaya nog in dit hele plaatje. We vestigen daar onze hoop op als voortzetting van onze familie. Butterfly(Fly) onze schoondochter is van de familie S......, die weer familie van Romkje(Roseanne de G.... ) die getrouwd is met Kiodred, en een zoon hebben, Gamersheart. En Fly's familie heeft ook nog meer voor ons bekenden zoals ook Diddeke en nog anderen. Snoes is vriendin van Inco.....Sorry de namen willen me vandaag niet zo binnen schieten anders vaak wel.

I love you Er blijven dus overal voor mij verbintenissen met velen die ook eerst dichter in deze familie stonden. Ik ben op dit moment dik bevriend met Snoes, Inco, Roseanne, Photas, Fly & Jiisvy, lichtjes nog, Diddeke, Rat, Niek, Rexif, Gamer, Dredje, en al mijn legerkompanen, zoals Liessens en Glenbaster, en Redje en oh zo velen hier niet genoemd en oh ik moet mijn Whitefire familie niet vergeten, met iedereen ben ik goed bevriend en mijn patijgenoten van de PvO, zoals mijn bete maat Elequest en velen, nu kan ik ze echt niet meer opnoemen. Mensen die bij de geboorte van Krodaxi en mijn kinderen waren en kwamen en vele Haarlemmer ook niet vergeten. Dit was wat er zoal nu door mij heen ging aan mensen, die ik me nu zomaar herinnerde.

Voor voorlopig even ik doe het voor jullie allemaal nog, deze familie en familie hier houden en om Krodaxi te eren. En voor mijzelf natuurlijk ook. Ik hoop dat hier iedereen een huis vindt of ergens een plekje om te zijn...of terug te keren. Ik hou van jullie allemaal, niet vergeten. Ook al lijkt je niet genoemd nu! Daxie en velen hier weten hoe ik ben en dat ik hiermee echt de waarheid zegt. Ik hou van al mijn vrienden en ben overtuigd zij ook allemaal ergens van mij. Dus dit is ons huis beste geliefde vrienden, we blijven alles hier delen met zijn alle!

Tot heel erg snel weer of wat langer een fijn weerzien en veel succes intussen dat ik jullie even niet zo direct mee kan maken, we gaan verder(let niet op hoe ik het schrijf, het is hier niet van belang, lol. Het gaat om het gevoel Razz en dat is echt),

Chean geeft niet op, tijdelijk is iedereen het wel is zat ook ik soms, maar nu nog even niet waarschijnlijk, tot later!
Laughing


Tot ziens in de hemel bij Jah mijn verlore geliefde Daxie en andere heel fijne vrienden!



ps ben ik iemand vergeten zeg het me even.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://whitefire.actieforum.com/index.htm
Krodaxi
Pater Familias
Krodaxi


Aantal berichten : 157
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 18-08-08

Mijn einde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn einde   Mijn einde Icon_minitimewo mei 13 2009, 15:34

Bedankt, ik zal me wel amuseren met Giant, Freya, Rat, Zot en ook de oude bekenden zoals Sjnoel en Intelex.

Hopelijk zet je de familie goed verder, samen met Jisvy en Butterfly.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://vonasgard.actieforum.com
zot109freak12
Kennis van de familie



Aantal berichten : 75
Registration date : 23-10-08

Mijn einde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn einde   Mijn einde Icon_minitimewo mei 20 2009, 20:14

maar ik wil wel opnieuw in deze famillie komen met mijn nieuwe acc en ik wil in dezelfde tak blijven dus is dit mogelijk of niet???
Terug naar boven Ga naar beneden
Chean
Mater Familias
Chean


Aantal berichten : 95
Woonplaats : Haarlem, Chean Guirland-Whitefire, Eig. Haarlems Badhuis
Registration date : 20-08-08

Mijn einde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn einde   Mijn einde Icon_minitimewo mei 20 2009, 22:39

Van mij is dat wel mogelijk Zot ik zet de familie door dus, ja we moeten even kijken hoe verder.... (heb je geen msn en welk account enz.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://whitefire.actieforum.com/index.htm
Gesponsorde inhoud





Mijn einde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn einde   Mijn einde Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn einde
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Familiekasteel Du Guirland :: Centraal Gedeelte :: Salon-
Ga naar: